sábado, 5 de octubre de 2013

Robert Rosenthalek egindako hezkuntza-esperimentu baten inguruari buruzko irtenbideak Josu Jáñez-en ustez

ARAZOAK:
-Espektattiba handiak ez dituzten ikasleengan deskonfidantza sortu.
-Ikasleak emandako konfidantza adierazten ez jakitea.
-Ikasleak, irakasleak emandako konfidantza hori ez bereganatzea.
-Ikasle batek, espektatiba onak baditu, irakasleak forma desegoki batean zuzendu ahal dizkio egindako ariketei  nota igotzen. Eta aldrebez espektatiba gutxi dituen ikasle bat.
-Iskanbila eta ika-mikak sortu ikaskideen artean.
- Espektatiba handiak dituzten ikasleei materia gehiago eta hobeto azalduta emango dizkie iraskasleek.
-Konfidantza gehiegi sortzea ikasle batengan eta honek presio galanta izatea.

Arazo hauek ikusita, nire ustez, irakasleak ikasle guztiei modu berean tratatu behar dio ikasgelan ikasle eta irakasle arteko iskanbila sor ez dezan. Gainera, irakasleak ikasleei erakutsi behar die haren konfiantza, ikasleak motibatzeko asmoz. Ikasleen artean ere iskanbila sor daiteke, haien trataeragatik, eta irakaslearen helburu bat haien ikasleak bake elkarbizitzea da. Ere, irakasleak ezin du begi bista ona izan ikasle batzuekin, hau da, ikasle guztiak berdinak dira.

1 comentario: