ARAZOAK:
-Espektatiba handiak ez dituzten ikasleengan deskonfidantza sortu.
-Ikasleak emandako konfidantza adierazten ez jakitea.
-Ikasleak, irakasleak emandako konfidantza hori ez bereganatzea.
-Ikasle batek, espektatiba onak baditu, irakasleak forma desegoki batean zuzendu ahal dizkio egindako ariketei nota igotzen. Eta aldrebez espektatiba gutxi dituen ikasle bat.
-Iskanbila eta ika-mikak sortu ikaskideen artean.
- Espektatiba handiak dituzten ikasleei materia gehiago eta hobeto azalduta emango dizkie iraskasleek.
-Konfidantza gehiegi sortzea ikasle batengan eta honek presio galanta izatea.
KONPONBIDEAK:
-Irakasle bakoitzak, dituen ikasleak motibatu behar ditu.
- Denak berdinak izan behar dira irakaslearentzako. Hori horrela bada, haien artean ez dira hainat liskar izango.
- Ez legoke ondo laguntza gehiago ematea ondo doan bati; aldrebez baizik. Gaizki doan bat, gaitasun gutxiago izanda, irakasleak laguntza gehiago eskaini behar dio.
-Konfidantzaren asuntoa oso inportantea da. Motibazioarekin lotuta dago, eta ikasleak, irakaslearen konfidantza nabaritu behar du gauzak hobeto egiteko.
Zuk diozu, Paul, gaizki doana gaitasun gutxiagokoa dela; baina horrek ez ote luke esan nahi izango irakasleak beti daukala arrazoia esaten duen horretan? Eragina ere izango du irakaslearen ustea, ez da hala?
ResponderEliminar